|
آخرین بروز رسانی: ۲۳ ژوئن ۲۰۲۶
مدیر روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک ایران: امکان استفاده
از خدمات کارتی بانک ها وجود ندارد
اسماعلی آریانی مدیر روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک ایران می گوید «در حال
حاضر امکان استفاده از کارتهای بانکی، دستگاههای خودپرداز (ATM)، پایانههای
فروشگاهی و نرمافزارهای موبایلی متصل به خدمات کارتی این بانکها وجود ندارد.»
هنوز یک پرسش ساده بیپاسخ مانده است: دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟
هنوز روایت روشنی از آنچه در جریان یکی از مهمترین اختلالهای تاریخ بانکداری
دیجیتال ایران رخ داده وجود ندارد. مقامهای رسمی از حمله سایبری به یک زیرساخت
مشترک سخن میگویند، مدیران بانکی بازگشت تدریجی خدمات را وعده میدهند و
کارشناسان درباره وضعیت دادهها و نسخههای پشتیبان هشدار میدهند.
در این میان میلیونها مشتری تنها یک چیز را تجربه کردهاند: دسترسی به پول
هایشان را از دست داده اند، قادر به پرداخت مخارج روزمره زندگی خود نیستند و
هیچ زمانی برای بازگشت به حالت عادی مشخص نشده است.
استکهلمیان را در شبکه اجتماعی مورد علاقه خودتان دنبال کنید

اگر نظری در باره این مطلب دارید می توانید در زیر
آن را بیان کنید
|
www.stockholmian.com
©
2026
Stockholmian. All rights reserved.
تمامی حقوق برای
استکهلمیان محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از استکهلمیان در
رادیو, تلویزیون و مشابه آن با ذکر واضح "استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز
است. هر گونه
استفاده
کتبی از بخش یا تمامی یک مطالب از استکهلمیان در سایتهای اینترنتی در
صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل کلیک به آن مطلب در استکهلمیان مجاز
بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح
"استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز است. |
|