|

آخرین بروز رسانی: ۸ ژوئن ۲۰۲۶
ایران با موشک به اسرائيل حمله کرد
استکهلمیان - مقامات ایران در بیانیهای اعلام کرده اند که با موشکهای
خود اسرائيل را مورد هدف قرار داده اند. این موشکها در واکنش به حملات
اسرائیل به لبنان صورت گرفته است.
رسانههای اسرائيلی این حملات موشکی را تایید کردهاند. نشریه جروزالم پست
گزاررش داده که احتمالا اسرائيل به این حمله «واکنش قابل توجهی» نشان خواهد
داد.
در بیانیهای که قرارگاه خاتم منتشر کرده آمده است که ایران پیشتر به اسرائيل
و آمریکا هشدار داده بود در صورت ادامه حملات اسرائيل به بیروت، به این حملات
پاسخ خواهد داد. همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: «ارتش اسرائيل باید
حملات خود به جنوب لبنان را متوقف کند و در صورت گسترش حملات به آن منطقه و یا
پاسخ به ایران، با ضربات کوبندهتر و پشیمان کننده روبه رو خواهد شد.»
در همین حال، ارتش اسرائيل اعلام کرد تمامی موشکهای شلیکشده از ایران را
رهگیری کرده و همزمان از شناسایی موج تازهای از پرتاب موشکها به سمت اسرائیل
خبر داد. ارتش اسرائیل در بیانیهای گفت: «نیروی هوایی تاکنون همه موشکهای
شلیکشده از ایران را رهگیری کرده است.»
خبر حمله ایران به اسرائیل تیتر خبربی
نخست رسانه های جهان شد و نگرانی از تشدید دوباره جنگ بشدت افزایش یافت.
استکهلمیان را در شبکه اجتماعی مورد علاقه خودتان دنبال کنید

اگر نظری در باره این مطلب دارید می توانید در زیر
آن را بیان کنید
|
www.stockholmian.com
©
2026
Stockholmian. All rights reserved.
تمامی حقوق برای
استکهلمیان محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از استکهلمیان در
رادیو, تلویزیون و مشابه آن با ذکر واضح "استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز
است. هر گونه
استفاده
کتبی از بخش یا تمامی یک مطالب از استکهلمیان در سایتهای اینترنتی در
صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل کلیک به آن مطلب در استکهلمیان مجاز
بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح
"استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز است. |
|