|

آخرین بروز رسانی: ۲۶ می ۲۰۲۶
کاهش ۵۰ درصدی بهای کارت ماهانه حملونقل عمومی در سراسر سوئد
استکهلمیان - دولت سوئد در قالب بسته جدید حمایتی خود قصد دارد از پاییز امسال
هزینه استفاده از حملونقل عمومی را کاهش دهد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، قیمت
کارت ماهانه حملونقل عمومی در سراسر کشور تا نصف کاهش خواهد یافت.
به گزارش رسانههای سوئدی، این طرح ابتدا از سوی روزنامه «آفتونبلادت» منتشر
شد و سپس شبکه «اسویتی» نیز جزئیات بیشتری درباره آن ارائه کرد. طبق این
گزارشها، احزاب ائتلاف حاکم موسوم به «تیدو» قرار است مبلغ ۶،۵ میلیارد کرون
برای کاهش قیمت بلیت و کارتهای حملونقل عمومی اختصاص دهند.
بر اساس این برنامه، کاهش قیمتها از تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۶ آغاز میشود و تا ۳۱
دسامبر ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت. انتظار میرود دولت جزئیات رسمی این تصمیم را
روز سهشنبه اعلام کند.
این اقدام بخشی از بسته اقتصادی مقابله با بحران است که دولت پیشتر وعده آن را
داده بود. هدف از اجرای این طرح، کاهش فشار اقتصادی بر شهروندان و تشویق بیشتر
مردم به استفاده از حملونقل عمومی عنوان شده است.
استکهلمیان را در شبکه اجتماعی مورد علاقه خودتان دنبال کنید

اگر نظری در باره این مطلب دارید می توانید در زیر
آن را بیان کنید
|
www.stockholmian.com
©
2026
Stockholmian. All rights reserved.
تمامی حقوق برای
استکهلمیان محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از استکهلمیان در
رادیو, تلویزیون و مشابه آن با ذکر واضح "استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز
است. هر گونه
استفاده
کتبی از بخش یا تمامی یک مطالب از استکهلمیان در سایتهای اینترنتی در
صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل کلیک به آن مطلب در استکهلمیان مجاز
بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح
"استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز است. |
|