آخرین بروز رسانی: ۱۴ نوامبر ۲۰۲۵
نگرانی در بیمارستان آکادمیسکا اوپسالا؛
چه کسی کارمندان را مسموم می کند؟

استکهلمیان - در پی رخدادی غیرمعمول در بیمارستان مشهور و تخصصی آکادمیسکا در شهر اوپسالا، چهار تن از کارکنان یک بخش بیمارستانی به طور ناگهانی  در محل کار خود مسموم شده اند.

تمام کارمندانی که دچار مسمومیت شدند در یک بخش مشخص مشغول به کار بوده‌اند. به همین دلیل، مدیریت بیمارستان برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی، درهای آن بخش را قفل کرده و نگهبان در محل مستقر کرده است.

هنوز مشخص نیست چه ماده‌ای باعث مسمومیت این کارمندان شده است. همچنین هیچ اطلاعاتی درباره منشأ احتمالی سم یا نحوه ورود آن به بخش وجود ندارد.

پلیس تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و کارشناسان در حال بررسی محیط و نمونه‌ها هستند. تاکنون هیچ فردی به عنوان مظنون بازداشت نشده است و مقام‌های مسئول تأکید کرده‌اند که هنوز برای نتیجه‌گیری قطعی زود است.

بیمارستان اعلام کرده که وضعیت تحت کنترل است و هدف اصلی در حال حاضر حفظ امنیت کارکنان و بیماران و روشن شدن علت این حادثه است.

استکهلمیان را در شبکه اجتماعی مورد علاقه خودتان دنبال کنید

اگر نظری در باره این مطلب دارید می توانید در زیر آن را بیان کنید
 

www.stoc
© 2025 Stockholmian. All rights reserved.
تمامی حقوق برای استکهلمیان محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از استکهلمیان در رادیو, تلویزیون و مشابه آن با ذکر واضح "استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز است. هر گونه  استفاده  کتبی از بخش یا تمامی یک مطالب از استکهلمیان در سایتهای اینترنتی در صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل کلیک به آن مطلب در استکهلمیان مجاز بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح "استکهلمیان دات کام" بعنوان منبع مجاز است.



 


 

Stockholmian
استکهلمیان استکهلم سوئد